Подскажите как исправить дёргание при прыжке в infinite jumping, настроил всё чётко, даже сервер заного сделал и ничего. У друга есть серв на хосте с теми же настройками и у него всё работает, ну т.е. прыжок гладкий и не дёргает никуда.
Может в server.cfg что-то не дописано, кстати щас выложу
Плагины: SourceMod, RoundEndSound, infinite-jumping.
Может в server.cfg что-то не дописано, кстати щас выложу
//Основные настройки сервера
hostname "Test" // Имя сервера
sv_downloadurl "..../cstrike/"
sv_allowupload 1 // Разрешить загрузку на сервер
sv_allowdownload 1 // Разрешить загрузку с сервера
sv_consistency 1 // Режим проверки соответствия файлов моделей на клиенте.
sv_region 3 // Регион нахождения сервера
rcon_password "12345" // Задать rcon-пароль для удалённого управления сервером.
// Настройки Gameplay
mp_footsteps 1 // Вкл/Выкл 1|0 звуки шагов
mp_flashlight 1 // Вкл/Выкл 1|0 фонарик
mp_friendlyfire 0 // Вкл/Выкл 1|0 огонь по своим
mp_timelimit 60 // Ограничение времени на карту (мин)
mp_buytime 1.50 // Время покупки (мин)
mp_maxrounds 60 // Максимальное количество раундов на одной карте
mp_winlimit 0 // Максимальное количество выигранных раундов одной из команд, после чего произойдет смена карты
mp_startmoney 16000 // Начальная сумма денег у игроков
mp_roundtime 6 // Время раунда (мин)
mp_freezetime 1 // Начальный отсчет времени в каждом раунде (сек)
mp_forcecamera 0 // Разрешить игрокам после смерти наблюдать за чужими игроками
mp_autoteambalance 0 // Разрешить баланс игроков
mp_autokick 1 // Вкл/Выкл 1|0 автоматически кикает тимкиллеров и не играющих игроков
// Настройки окружения
sv_gravity 750 // Гравитация в игре
sv_accelerate 15 // Определяет ускорение игрока, когда он находится в воздухе (например падает)
sv_airaccelerate 15 // Режим скольжения по стенкам объектов (используется на surf - картах)
sv_wateraccelerate 10 // Ускорение игрока в воде
sv_backspeed 0.6 // Скорость передвижения (назад)
sv_pure 0 // Pure Whitelist
// Голосовые настройки
sv_alltalk 1 // Включить общий голосовой чат
hostname "Test" // Имя сервера
sv_downloadurl "..../cstrike/"
sv_allowupload 1 // Разрешить загрузку на сервер
sv_allowdownload 1 // Разрешить загрузку с сервера
sv_consistency 1 // Режим проверки соответствия файлов моделей на клиенте.
sv_region 3 // Регион нахождения сервера
rcon_password "12345" // Задать rcon-пароль для удалённого управления сервером.
// Настройки Gameplay
mp_footsteps 1 // Вкл/Выкл 1|0 звуки шагов
mp_flashlight 1 // Вкл/Выкл 1|0 фонарик
mp_friendlyfire 0 // Вкл/Выкл 1|0 огонь по своим
mp_timelimit 60 // Ограничение времени на карту (мин)
mp_buytime 1.50 // Время покупки (мин)
mp_maxrounds 60 // Максимальное количество раундов на одной карте
mp_winlimit 0 // Максимальное количество выигранных раундов одной из команд, после чего произойдет смена карты
mp_startmoney 16000 // Начальная сумма денег у игроков
mp_roundtime 6 // Время раунда (мин)
mp_freezetime 1 // Начальный отсчет времени в каждом раунде (сек)
mp_forcecamera 0 // Разрешить игрокам после смерти наблюдать за чужими игроками
mp_autoteambalance 0 // Разрешить баланс игроков
mp_autokick 1 // Вкл/Выкл 1|0 автоматически кикает тимкиллеров и не играющих игроков
// Настройки окружения
sv_gravity 750 // Гравитация в игре
sv_accelerate 15 // Определяет ускорение игрока, когда он находится в воздухе (например падает)
sv_airaccelerate 15 // Режим скольжения по стенкам объектов (используется на surf - картах)
sv_wateraccelerate 10 // Ускорение игрока в воде
sv_backspeed 0.6 // Скорость передвижения (назад)
sv_pure 0 // Pure Whitelist
// Голосовые настройки
sv_alltalk 1 // Включить общий голосовой чат
// This file was auto-generated by SourceMod (v1.4.0-dev)
// ConVars for plugin "infinite-jumping.smx"
//#############################################################
//
// Main Switch
//
//#############################################################
// Enables or Disables this plugin (1=Enable|0=Disable)
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
sm_infinitejumping_enable "1"
//#############################################################
//
// First Jump (Initial Jump)
//
//#############################################################
// Automatic rejump.
// "" = everyone can.
// "0" = noone can.
// "<adminflag>" = admin with this flag can (a,b,c,d,...).
// See: addons/sourcemod/configs/admin_levels.cfg for more info.
// -
// Default: ""
sm_infinitejumping_flags_infinite ""
// If you wish to jump higher or lower, then change this value.
// In units per second.
// negative values = players can't jump that high anymore
// 0.0 = normal jump height
// positive values = players can jump heigher.
// -
// Default: "0.0"
sm_infinitejumping_boost_initial "0.0"
//#############################################################
//
// Forward Speed Boost by First Jump
//
//#############################################################
// Automatic forward boost by each jump.
// "" = everyone can.
// "0" = noone can.
// "<adminflag>" = admin with this flag can (a,b,c,d,...).
// See: addons/sourcemod/configs/admin_levels.cfg for more info.
// -
// Default: "0"
sm_infinitejumping_flags_forwardboost ""
// Amount of boost per second to push the client forward when jumping.
// In units per second.
// Be careful this value adds ontop of the velocity at each jump.
// -
// Default: "50.0"
sm_infinitejumping_boost_forward "70.50"
// If this is 1 then players need to press W,S,A,D (movement keys) and jump, to receive a boost (adds basicly more control).
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sm_infinitejumping_boost_forward_wsad "0"
//#############################################################
//
// Double/Multi Jump
//
//#############################################################
// Rejump in mid air.
// "" = everyone can.
// "0" = noone can.
// "<adminflag>" = admin with this flag can (a,b,c,d,...).
// See: addons/sourcemod/configs/admin_levels.cfg for more info.
// -
// Default: "0"
sm_infinitejumping_flags_double "0"
// The amount of vertical boost, to apply when mid air double jumping.
// In units per second.
// negative values = player are pushed down in mid air, when double/multi jump.
// 0.0 = only falling can be stopped, when jump is pressed in mid air.
// positive values = players can jump heigher.
// -
// Default: "290.0"
sm_infinitejumping_boost_double "290.0"
// The maximum number of re-jumps allowed while in mid air.
// if you want to disable this, don't set it to 0 instead use the sm_infinitejumpging_flags_double console var.
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
sm_infinitejumping_max_doublejumps "1"
// Jump automatic in mid air when jump is pressed.
// "" = everyone can.
// "0" = noone can.
// "<adminflag>" = admin with this flag can (a,b,c,d,...).
// See: addons/sourcemod/configs/admin_levels.cfg for more info.
// -
// Default: "0"
sm_infinitejumping_flags_perfectdouble "0"
//#############################################################
//
// Game Slow Downs
//
//#############################################################
// Bypass game slow downs as stamina or slow down on hurt.
// "" = everyone can.
// "0" = noone can.
// "<adminflag>" = admin with this flag can (a,b,c,d,...).
// See: addons/sourcemod/configs/admin_levels.cfg for more info.
// -
// Default: ""
sm_infinitejumping_flags_gameslowdowns ""
// This will override the speed ratio when hurt.
// 1.0 = no speed is lost.
// 0.5 = 50% slower.
// 0.0 = stops
// 2.0 = 100% faster.
// -1.0 = let the engine/game handle how much speed you loose.
// -
// Default: "1.0"
sm_infinitejumping_override_slowdownonhurt "1.0"
// This will be the new stamina value when you land.
// 0.0 = full stamina/no speed is lost.
// -1.0 = let the engine handle how much speed a player looses.
// Example: 1315.0 is the default value in css, but use -1.0 instead if you wish to disable.
// -
// Default: "0.0"
sm_infinitejumping_override_stamina "0.0"
// ConVars for plugin "infinite-jumping.smx"
//#############################################################
//
// Main Switch
//
//#############################################################
// Enables or Disables this plugin (1=Enable|0=Disable)
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
sm_infinitejumping_enable "1"
//#############################################################
//
// First Jump (Initial Jump)
//
//#############################################################
// Automatic rejump.
// "" = everyone can.
// "0" = noone can.
// "<adminflag>" = admin with this flag can (a,b,c,d,...).
// See: addons/sourcemod/configs/admin_levels.cfg for more info.
// -
// Default: ""
sm_infinitejumping_flags_infinite ""
// If you wish to jump higher or lower, then change this value.
// In units per second.
// negative values = players can't jump that high anymore
// 0.0 = normal jump height
// positive values = players can jump heigher.
// -
// Default: "0.0"
sm_infinitejumping_boost_initial "0.0"
//#############################################################
//
// Forward Speed Boost by First Jump
//
//#############################################################
// Automatic forward boost by each jump.
// "" = everyone can.
// "0" = noone can.
// "<adminflag>" = admin with this flag can (a,b,c,d,...).
// See: addons/sourcemod/configs/admin_levels.cfg for more info.
// -
// Default: "0"
sm_infinitejumping_flags_forwardboost ""
// Amount of boost per second to push the client forward when jumping.
// In units per second.
// Be careful this value adds ontop of the velocity at each jump.
// -
// Default: "50.0"
sm_infinitejumping_boost_forward "70.50"
// If this is 1 then players need to press W,S,A,D (movement keys) and jump, to receive a boost (adds basicly more control).
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sm_infinitejumping_boost_forward_wsad "0"
//#############################################################
//
// Double/Multi Jump
//
//#############################################################
// Rejump in mid air.
// "" = everyone can.
// "0" = noone can.
// "<adminflag>" = admin with this flag can (a,b,c,d,...).
// See: addons/sourcemod/configs/admin_levels.cfg for more info.
// -
// Default: "0"
sm_infinitejumping_flags_double "0"
// The amount of vertical boost, to apply when mid air double jumping.
// In units per second.
// negative values = player are pushed down in mid air, when double/multi jump.
// 0.0 = only falling can be stopped, when jump is pressed in mid air.
// positive values = players can jump heigher.
// -
// Default: "290.0"
sm_infinitejumping_boost_double "290.0"
// The maximum number of re-jumps allowed while in mid air.
// if you want to disable this, don't set it to 0 instead use the sm_infinitejumpging_flags_double console var.
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
sm_infinitejumping_max_doublejumps "1"
// Jump automatic in mid air when jump is pressed.
// "" = everyone can.
// "0" = noone can.
// "<adminflag>" = admin with this flag can (a,b,c,d,...).
// See: addons/sourcemod/configs/admin_levels.cfg for more info.
// -
// Default: "0"
sm_infinitejumping_flags_perfectdouble "0"
//#############################################################
//
// Game Slow Downs
//
//#############################################################
// Bypass game slow downs as stamina or slow down on hurt.
// "" = everyone can.
// "0" = noone can.
// "<adminflag>" = admin with this flag can (a,b,c,d,...).
// See: addons/sourcemod/configs/admin_levels.cfg for more info.
// -
// Default: ""
sm_infinitejumping_flags_gameslowdowns ""
// This will override the speed ratio when hurt.
// 1.0 = no speed is lost.
// 0.5 = 50% slower.
// 0.0 = stops
// 2.0 = 100% faster.
// -1.0 = let the engine/game handle how much speed you loose.
// -
// Default: "1.0"
sm_infinitejumping_override_slowdownonhurt "1.0"
// This will be the new stamina value when you land.
// 0.0 = full stamina/no speed is lost.
// -1.0 = let the engine handle how much speed a player looses.
// Example: 1315.0 is the default value in css, but use -1.0 instead if you wish to disable.
// -
// Default: "0.0"
sm_infinitejumping_override_stamina "0.0"
Последнее редактирование: