
Операция Riptide
- Новая операция “Риптайд” / “Хищные воды” с новыми картами, миссиями и способами игры в ваших любимых игровых режимах! Активируйте пропуск на операцию “Риптайд” и выполняйте миссии, чтобы получать награды: новые агенты, коллекции оружия, наклейки и патчи.
Игровые режимы
Приватные сервера для игры с друзьями.- Создайте свое лобби и отправьте его своим друзьями, чтобы создать приватный Матч на официальных серверах Valve или выберите одну из своих групп Steam и играйте исключительно с другими участниками.
- Добавлена возможность выбора продолжительности матча в соревновательном режиме: короткий матч (до 9 побед), стандартный матч (до 16 побед) или оба варианта.
- Добавлена возможность выбора режима боя на смерть: командный бой на смерть (побеждает первая команда, совершившая 100 убийств), каждый сам за себя (все игроки играют против друг друга) или классический бой на смерть.
- Уменьшено максимальное количество раундов до 10 и убрана смена сторон.
- Сокращено время раунда.
- Скорректирован прогресс оружия.
- Скорректирован прогресс оружия.
- Игроки теперь получают мед-шприц после трех убийств.
Игровой процесс
- Гранаты можно выбрасывать так же, как оружие.
- Время на видимость после смерти уменьшено с 3 секунд до секунд (время зрения при выстреле в голову уменьшено с 1 секунды до 0,5 секунды).
- Уменьшен урон при попадании в тело.
- Увеличен урон при попадании в тело.
- Снижена до 300$.
- В меню покупки добавлен тяжелый щит “Riot Shield”, который можно приобрести игрокам КТ на картах с заложниками.
Карты
- Новая карта “County” добавлена в режим “Запретная зона”.
- Новые карты “Basalt” и “Insertion II” добавлены в режимы “Соревновательный”, “Обычный” и “Бой на смерть”.
- Новые карты “Ravine” и “Extraction” добавлены в режим “Напарники”.
- Карты Grind, Mocha, Pitstop, Calavera и Frostbite удалены из официальных режимов игры.
- Ограничили видимость центральных дверей с Т спауна (как в 1.6)
- Улучшена видимость задней области точки Б из верхних туннелей.
- Ворота сверху банана сделаны прочными
- Исправления арен 1х1.
- Незначительные исправления ошибок.
- Увеличена область для закладки бомбы на двух точках.
- Исправлена пробиваемость пуль фанерных поверхностей.
- Добавлены арены 1х1.
- Общая оптимизация карты.
Если вдруг где то ошибка пожалуйста напишите в этой теме
[OPERATION RIPTIDE]
– Introducing Operation Riptide, featuring new maps, new missions, and new ways to play your favorite game modes! Activate an Operation Riptide Pass and complete your missions to earn rewards including all new agents, weapon collections, stickers, and patches.
[GAME MODES]
Private Matchmaking Queues
— Generate a Queue Code and share it with your friends to create a private Premier match on Valve servers
— Or, select one of your Steam Groups and play a match exclusively with other members of that group
Short Competitive
— Added the option to select a preference for match duration in competitive Matchmaking: Short (MR 16), Long (MR 30), or No Preference.
Deathmatch
— Added the option to select Classic Deathmatch, Team Deathmatch (first team to 100 kills wins), and Free-for-all Deathmatch (all players are enemies).
Demolition
— Reduced max rounds to 10 and eliminated half-time team swap.
— Reduced round time
— Adjusted weapon progression
Arms Race
— Adjusted weapon progression
— Players now receive a health-shot after three kills
[GAMEPLAY]
– Grenades can now be dropped just like weapons.
– Vision after death reduced from 3.0s to 2.0s (vision by headshot reduced from 1.0s to 0.5s).
– Deagle
— Reduced body damage
– M4A1-S
— Increased body damage
– Dual Elites
— Reduced price to $300
– Riot Shield
— Added the Riot Shield heavy weapon to the buy menu, currently purchasable by CTs in Casual Hostage map groups.
[MAPS]
– County has been added to official matchmaking in Danger Zone game mode.
– Basalt and Insertion II have been added to official matchmaking in Competitive, Casual, and Deathmatch game modes.
– Ravine and Extraction have been added to official matchmaking in Wingman game mode.
– The following maps are no longer available in official matchmaking: Grind, Mocha, Pitstop, Calavera, Frostbite.
Dust2:
– Slight visibility tweak from T spawn through mid
– Improved visibility into B back site from upper tunnels
Inferno:
– Made gate at top of banana solid
– Revised 1v1 layout
– Minor bug fixes
Ancient:
– Increased size of plantable area in both bombsites
– Fixed bullet penetration on plywood surfaces
– Further optimizations
– Added 1v1 arenas
– Introducing Operation Riptide, featuring new maps, new missions, and new ways to play your favorite game modes! Activate an Operation Riptide Pass and complete your missions to earn rewards including all new agents, weapon collections, stickers, and patches.
[GAME MODES]
Private Matchmaking Queues
— Generate a Queue Code and share it with your friends to create a private Premier match on Valve servers
— Or, select one of your Steam Groups and play a match exclusively with other members of that group
Short Competitive
— Added the option to select a preference for match duration in competitive Matchmaking: Short (MR 16), Long (MR 30), or No Preference.
Deathmatch
— Added the option to select Classic Deathmatch, Team Deathmatch (first team to 100 kills wins), and Free-for-all Deathmatch (all players are enemies).
Demolition
— Reduced max rounds to 10 and eliminated half-time team swap.
— Reduced round time
— Adjusted weapon progression
Arms Race
— Adjusted weapon progression
— Players now receive a health-shot after three kills
[GAMEPLAY]
– Grenades can now be dropped just like weapons.
– Vision after death reduced from 3.0s to 2.0s (vision by headshot reduced from 1.0s to 0.5s).
– Deagle
— Reduced body damage
– M4A1-S
— Increased body damage
– Dual Elites
— Reduced price to $300
– Riot Shield
— Added the Riot Shield heavy weapon to the buy menu, currently purchasable by CTs in Casual Hostage map groups.
[MAPS]
– County has been added to official matchmaking in Danger Zone game mode.
– Basalt and Insertion II have been added to official matchmaking in Competitive, Casual, and Deathmatch game modes.
– Ravine and Extraction have been added to official matchmaking in Wingman game mode.
– The following maps are no longer available in official matchmaking: Grind, Mocha, Pitstop, Calavera, Frostbite.
Dust2:
– Slight visibility tweak from T spawn through mid
– Improved visibility into B back site from upper tunnels
Inferno:
– Made gate at top of banana solid
– Revised 1v1 layout
– Minor bug fixes
Ancient:
– Increased size of plantable area in both bombsites
– Fixed bullet penetration on plywood surfaces
– Further optimizations
– Added 1v1 arenas
Последнее редактирование: