Иконка ресурса

RankMe + WEB 3.0.5f

pashaV1rtual

Участник
Сообщения
63
Реакции
11
Вот что пишет в логах ошибок:

C-подобный:
L 04/04/2017 - 19:34:56: [SM] Exception reported: Invalid query Handle b980e2 (error: 4)
L 04/04/2017 - 19:34:56: [SM] Blaming: rankme.smx
L 04/04/2017 - 19:34:56: [SM] Call stack trace:
L 04/04/2017 - 19:34:56: [SM]   [0] SQL_FetchString
L 04/04/2017 - 19:34:56: [SM]   [1] Line 3395, C:\Users\¬ладимир\Desktop\sourcemod-1.8.0-git5928-windows\addons\sourcemod\scripting\rankme.sp::SQL_RankCallback
L 04/04/2017 - 19:39:16: Error log file session closed.
Понял с ошибки то что в ней виноват Владимир))
 

Loysik

Участник
Сообщения
310
Реакции
2
После того как написал !top падает сервер. Из-за чего?
 

Loysik

Участник
Сообщения
310
Реакции
2
Как вы надоели...
Мы что, гадалки?
Может, стоит кидать список плагинов, логи, версию см и т.д?
Нет данных - нет помощи.
Проблему исправил. Тем что перенес базу с MySQL на SQLite, но 1 вопрос. Как только я перенес базу на SQLite она ведь чистая без игроков. Как мне базу перекинуть с игроками с MySQL на SQLite?
 

Kruzya

Участник
Сообщения
12,970
Реакции
10,914
Проблему исправил. Тем что перенес базу с MySQL на SQLite, но 1 вопрос. Как только я перенес базу на SQLite она ведь чистая без игроков. Как мне базу перекинуть с игроками с MySQL на SQLite?
Экспортировать SQL запросом всех игроков из Мускла, и импортировать -- в SQLite.
А то, что у Вас неадекватно работает MySQL, наводит на мысли, что у Вас нет некоторых библиотек.
 

Loysik

Участник
Сообщения
310
Реакции
2
Экспортировать SQL запросом всех игроков из Мускла, и импортировать -- в SQLite.
А то, что у Вас неадекватно работает MySQL, наводит на мысли, что у Вас нет некоторых библиотек.
1. С помощью чего экспортировать?
2. Какие надо залить библиотеки? чтобы работало с помощью MySQL и не надо будет экспортировать
 

Kruzya

Участник
Сообщения
12,970
Реакции
10,914
@Loysik,
1). SQLite Studio. Главное только данные экспортировать, без структуры. Иначе проблемы будут.
2). Не помню, я всё устанавливал около двух лет назад. Как вариант, попробуйте погуглить, что необходимо для стабильной работы SRCDS + SM.
 

Kruzya

Участник
Сообщения
12,970
Реакции
10,914
@Tony, причём тут он? Ошибка же исходит из другого плагина (zombiereloaded какой-то).
 

pracc

Быть, а не казаться.
Сообщения
946
Реакции
541
@pracc, пофикси
C-подобный:
L 03/31/2017 - 15:56:28: [SM] Exception reported: Client index 0 is invalid
L 03/31/2017 - 15:56:28: [SM] Blaming: rankme.smx
L 03/31/2017 - 15:56:28: [SM] Call stack trace:
L 03/31/2017 - 15:56:28: [SM]   [0] IsClientInGame
L 03/31/2017 - 15:56:28: [SM]   [1] Line 1154, rankme.sp::Event_RoundMVP
L 03/31/2017 - 15:56:28: [SM]   [3] CS_TerminateRound
L 03/31/2017 - 15:56:28: [SM]   [4] Line 273, zr/roundend.inc::RoundEndTerminateRound
L 03/31/2017 - 15:56:28: [SM]   [5] Line 195, zr/infect.inc::InfectOnClientDisconnect
L 03/31/2017 - 15:56:28: [SM]   [6] Line 338, zombiereloaded.sp::OnClientDisconnect

Пробуй.
 

Вложения

  • rankme.smx
    67.2 КБ · Просмотры: 4

pracc

Быть, а не казаться.
Сообщения
946
Реакции
541

Вложения

  • rankme.sp
    141.6 КБ · Просмотры: 6

Андрей71

Участник
Сообщения
217
Реакции
24
Стояла версия 3.0.3(до последнего обновления ксго),после поставил версию 3.0.4,плагин работает,но с какой то задержкой и в логах вот:
Оффтоп
до этого были эти ошибки
Оффтоп
Как фиксить?
 
T

ThomasBanq

L 04/26/2017 - 21:26:16: [SM] Blaming: rankme.smx
L 04/26/2017 - 21:26:16: [SM] Call stack trace:
L 04/26/2017 - 21:26:16: [SM] [1] Line 1780, C:\Users\¬ладимир\Desktop\sourcemod-1.8.0-git5928-windows\addons\sourcemod\scripting\rankme.sp::OnClientDisconnect
L 04/26/2017 - 21:26:31: [SM] Exception reported: Instruction contained invalid parameter
Подскажите как исправить эту штуку? :)
 

GastritMen

Участник
Сообщения
15
Реакции
2
Всем привет. Столкнулся с проблемой: на сервере, в чате, пишет правильные очки при убийствах, смертях и т.д., но при написании !top у всех стартовое кол-во очков(rankme_points_start) и также на сайте.
// Auto-Purge inactive players? X = Days 0 = Off
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
rankme_autopurge "55"

// Show points changes on chat? 1 = true 0 = false
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
rankme_changes_chat "1"

// Enable (non-command) chat triggers. (e.g: rank, statsme, top) Recommended to be set to 0 when running with EventScripts for avoiding double responses. 1 = true 0 = false
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
rankme_chat_triggers "1"

// Days inactive to not be shown on rank? X = days 0 = off
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
rankme_days_to_not_show_on_rank "0"

// Dump the Database to SQL file? (required to be 1 if using the web interface and SQLite, case MySQL, it won't be dumped) 1 = true 0 = false
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
rankme_dump_db "0"

// Is RankMe enabled? 1 = true 0 = false
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
rankme_enabled "1"

// Free-For-All (FFA) mode? 1 = true 0 = false
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
rankme_ffa "0"

// Gather Statistics (a.k.a count points)? (turning this off won't disallow to see the stats already gathered) 1 = true 0 = false
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
rankme_gather_stats "1"

// Minimal kills for entering the rank
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
rankme_minimal_kills "0"

// Minimum players to start giving points
// -
// Default: "2"
// Minimum: "0.000000"
rankme_minimumplayers "4"

// Using MySQL? 1 = true 0 = false (SQLite)
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
rankme_mysql "1"

// Multiplier of losing points. (WARNING: MAKE SURE TO INPUT IT AS FLOAT) 1.0 equals lose same amount as won by the killer, 0.0 equals no lose
// -
// Default: "1.0"
// Minimum: "0.000000"
rankme_percent_points_lose "1.0"

// How many points a player loess for assist kill?
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
rankme_points_assiist_kill "1"

// How many points the CT who defused got additional?
// -
// Default: "2"
// Minimum: "0.000000"
rankme_points_bomb_defused_player "2"

// How many points CTs got for defusing the C4?
// -
// Default: "2"
// Minimum: "0.000000"
rankme_points_bomb_defused_team "2"

// How many points a player loess for dropping the bomb?
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
rankme_points_bomb_dropped "2"

// How many points the TR who planted got additional?
// -
// Default: "2"
// Minimum: "0.000000"
rankme_points_bomb_exploded_player "2"

// How many points TRs got for exploding the C4?
// -
// Default: "2"
// Minimum: "0.000000"
rankme_points_bomb_exploded_team "2"

// How many points a player gets for picking up the bomb?
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
rankme_points_bomb_pickup "1"

// How many points the TR who planted got additional?
// -
// Default: "2"
// Minimum: "0.000000"
rankme_points_bomb_planted_player "1"

// How many points TRs got for planting the C4?
// -
// Default: "2"
// Minimum: "0.000000"
rankme_points_bomb_planted_team "1"

// How many points an alive CT got for winning the round?
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
rankme_points_ct_round_win "0"

// How many points the CT who rescued got additional?
// -
// Default: "2"
// Minimum: "0.000000"
rankme_points_hostage_rescued_player "2"

// How many points CTs got for rescuing the hostage?
// -
// Default: "2"
// Minimum: "0.000000"
rankme_points_hostage_rescued_team "2"

// How many additional points a player got for a HeadShot?
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
rankme_points_hs "1"

// How many points a CT got for killing additional by the diffrence of points?
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
rankme_points_kill_bonus_ct "1"

// How many points of diffrence is needed for a CT to got the bonus?
// -
// Default: "100"
// Minimum: "0.000000"
rankme_points_kill_bonus_dif_ct "100"

// How many points of diffrence is needed for a TR to got the bonus?
// -
// Default: "100"
// Minimum: "0.000000"
rankme_points_kill_bonus_dif_tr "100"

// How many points a TR got for killing additional by the diffrence of points?
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
rankme_points_kill_bonus_tr "1"

// How many points a CT got for killing?
// -
// Default: "2"
// Minimum: "0.000000"
rankme_points_kill_ct "2"

// How many points a TR got for killing?
// -
// Default: "2"
// Minimum: "0.000000"
rankme_points_kill_tr "2"

// Multiplier of points by knife
// -
// Default: "2.0"
// Minimum: "0.000000"
rankme_points_knife_multiplier "2.0"

// If the points is f1oat, round it to next the highest or lowest? 1 = highest 0 = lowest
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
rankme_points_lose_round_ceil "1"

// How many points a player lose for Suiciding?
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
rankme_points_lose_suicide "0"

// How many points a player lose for Team Killing?
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
rankme_points_lose_tk "0"

// How many points a CT got for being the MVP?
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
rankme_points_mvp_ct "1"

// How many points a TR got for being the MVP?
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
rankme_points_mvp_tr "1"

// Starting points
// -
// Default: "1000"
// Minimum: "0.000000"
rankme_points_start "1000"

// Multiplier of points by taser
// -
// Default: "2.0"
// Minimum: "0.000000"
rankme_points_taser_multiplier "2.0"

// How many points an alive TR got for winning the round?
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
rankme_points_tr_round_win "0"

// How many points the VIP got for escaping?
// -
// Default: "2"
// Minimum: "0.000000"
rankme_points_vip_escaped_player "2"

// How many points CTs got helping the VIP to escaping?
// -
// Default: "2"
// Minimum: "0.000000"
rankme_points_vip_escaped_team "1"

// How many points the TR who killed the VIP got additional?
// -
// Default: "2"
// Minimum: "0.000000"
rankme_points_vip_killed_player "1"

// How many points TRs got for killing the VIP?
// -
// Default: "2"
// Minimum: "0.000000"
rankme_points_vip_killed_team "0"

// Rank players by? 0 = STEAM:ID 1 = Name 2 = IP
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "2.000000"
rankme_rank_by "0"

// Rank by what? 1 = by points 2 = by KDR
// -
// Default: "1"
// Minimum: "1.000000"
// Maximum: "2.000000"
rankme_rank_mode "1"

// Rank bots? 1 = true 0 = false
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
rankme_rankbots "0"

// Allow player to reset his own rank? 1 = true 0 = false
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
rankme_resetownrank "0"

// Show bots on rank/top/etc? 1 = true 0 = false
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
rankme_show_bots_on_rank "0"

// When rank command is used, show for all the rank of the player? 1 = true 0 = false
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
rankme_show_rank_all "0"

// The name of the table that will be used. (Max: 100)
// -
// Default: "rankme"
rankme_sql_table "rankme1"

// Show AS_ maps statiscs (VIP mod) on statsme and session?
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
rankme_vip_enabled "1"
"rankme"
{
"driver" "mysql"
"host" "web.***.ru"
"database" "game***_rankme"
"user" "game***_rank"
"pass" "****"
//"timeout" "0"
"port" "3306"
}
в congig.php и insert_count_players.php данные такие же. В phpMyAdmin у всех также 1000 очков
в логах всё чисто, не единой ошибки(
 
Сверху Снизу