Обновление Team Fortress 2 и движка Source [19/08/2011]

Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
  • Команда форума
tf2_textlogo.png


Вышло обновление для Team Fortress 2 и движка Source. Обновление будет загружено автоматически когда вы перезапустите ваш клиент Steam.
Основные изменения включают в себя:

Движок Source
Team Fortress 2
  • Добавлены промо-предметы из Deus Ex;
  • Добавлен звуковой сигнал при полном уровне заряда Снайперской винтовки (включается в дополнительных опциях);
  • Исправлена ошибка, из-за которой у замаскированных шпионов был виден эффект усиления критами;
  • Исправлена ошибка в обработке повторов, из-за которой файлы .wav не записывались в случае экспорта необработанных TGA/WAV;
  • Обновлен перевод.
Недокументированные изменения
  • Добавлено 8 новых необычных эффектов;
  • Добавлены Ящики Манн. Ко #26, #27 и #28 тиража;
  • Добавлены чертежи ковки для Прародителя, Diamondback, Widowmaker, Machina и Short Circuit;
  • Добавлены игровые файлы для будущей промо-акции DOTA 2:
  • Возвращена возможность просмотра уровня шляпы во внутриигровом рюкзаке.
Источник: hl-inside.ru
 

MFS

Участник
Сообщения
1,533
Реакции
787
Новое обновление


Source Engine Changes (CS:S, DoD:S, TF2, HL2:DM)
- Fixed a client crash during demo playback
- Fixed a SourceTV crash
- Dedicated servers can now have both SourceTV and Replay enabled at once
"-replay [config file]" and "+tv_enable 1" should be used to launch the server

Team Fortress 2
- Added TF birthday replacement models for health kits and ammo packs
- Added TF birthday Party Hat and Noisemaker
- Fixed The Short Circuit attacking friendly projectiles
- Fixed The Short Circuit being hidden when the Engineer taunts
- Fixed an infinite crits exploit using The Diamondback
- Fixed The Widowmaker not returning the correct amount of ammo when multiple targets are hit
- Fixed supply closets regenerating players while they are taunting
- Fixed the Select Style UI text overlapping the image of the model
- Fixed the sunbeams hat effect
- Updated the localization files
- Updated the gamehaptics file:
- Added draw/recoil forces for The Widowmaker, The Short Circuit, The Diamondback, and The Machina
- Added crit fire force for The Widowmaker and The Diamondback
- Refined reload force for Flare Gun/Detonator
- Bot changes:
- Fixed crash with Demoman-bots trying to detonate stickybombs that had already been destroyed
- Added tf_bot_kill console command (syntax identical to tf_bot_kick)
- Bots obey melee only mode a bit better
- Added func_nav_avoid to allow map creators control over where bots "like" to go
- Fixed issue with Demoman bot reloading between each stickybomb he fired, causing him to be very slow at setting traps/destroying sentries
- Bots never taunt if carrying the flag now
- Aiming logic for Huntsman sniper bots
- Sniper bots prioritize enemy snipers more aggressively, as well as enemy engineers now
- Improved Demoman bot sentry gun sticky bombing
- Bots will no longer try to use health entities assigned to the enemy team
- Added simplistic behaviors for Chargin' Targe, and various consumables (Bonk drink, sandvich, etc)
- Medic-bots stay a bit closer to their patient now
- Sniper-bots go after very nearby enemies with their melee weapon now
- Added func_tfbot_hint entity to allow map creators to tell sniper bots good places to lurk
- Sniper-bots opportunistically fire on viable targets they encounter while on the way to their desired lurking spot
- Spy-bots are more aggressive about backstabbing an engineer before sapping his nest now
 
Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
Сверху Снизу