Offset/Оффсеты

Nekro

Терра инкогнита
Сообщения
4,042
Реакции
2,295
Что именно делает m_fEffects ?
Пример:
C++:
    new weapon_index = GetEntPropEnt(client, Prop_Data, "m_hActiveWeapon");
    new enteffects = GetEntProp(weapon_index, Prop_Send, "m_fEffects");
 
Последнее редактирование:

Nekro

Терра инкогнита
Сообщения
4,042
Реакции
2,295
x8F7C0lO980.jpg
 

KiKiEEKi

🏆 🥇
Сообщения
653
Реакции
513
Это не размер, а флаг эффекта.
Да ты прав, проснулся только.

@Nekro,
Эффекты
C-подобный:
// entity effects
enum
{
    EF_BONEMERGE            = 0x001,    // Performs bone merge on client side
    EF_BRIGHTLIGHT             = 0x002,    // DLIGHT centered at entity origin
    EF_DIMLIGHT             = 0x004,    // player flashlight
    EF_NOINTERP                = 0x008,    // don't interpolate the next frame
    EF_NOSHADOW                = 0x010,    // Don't cast no shadow
    EF_NODRAW                = 0x020,    // don't draw entity
    EF_NORECEIVESHADOW        = 0x040,    // Don't receive no shadow
    EF_BONEMERGE_FASTCULL    = 0x080,    // For use with EF_BONEMERGE. If this is set, then it places this ent's origin at its
                                        // parent and uses the parent's bbox + the max extents of the aiment.
                                        // Otherwise, it sets up the parent's bones every frame to figure out where to place
                                        // the aiment, which is inefficient because it'll setup the parent's bones even if
                                        // the parent is not in the PVS.
    EF_ITEM_BLINK            = 0x100,    // blink an item so that the user notices it.
    EF_PARENT_ANIMATES        = 0x200,    // always assume that the parent entity is animating
    EF_MAX_BITS = 10
};
Сообщения автоматически склеены:

Для размера там есть другой нетпроп.
Какой?
 
Сверху Снизу