Старый FAQ по настройке CS:GO (не поддерживается)

Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.

DABASS

Участник
Сообщения
120
Реакции
2
Re: FAQ по настройке CS:GO

сейчас таб уже не помогает после обновы(
а как сделать чтоб после 15 раундов карта не менялась,а игралось все 30 mp_halftime стоит ноль 0 в gamemode_competitive.cfg не помогает!
 

_Lexa_

Участник
Сообщения
846
Реакции
260
Re: FAQ по настройке CS:GO

Вопрос!
Как повысить урон от грены?
 

Zhenjabss

vizuvi.ru
Сообщения
237
Реакции
76
Re: FAQ по настройке CS:GO

сейчас таб уже не помогает после обновы(
а как сделать чтоб после 15 раундов карта не менялась,а игралось все 30 mp_halftime стоит ноль 0 в gamemode_competitive.cfg не помогает!

Я этим конфигом gamemode_competitive.cfg не пользуюсь, у тебя в gamemodes_server.txt есть перенапрвление "exec" вот твой конфиг, последний, откуда берутся настройки.
там и пропиши все квары и настройки, а чтобы было больше 15, то пропиши:
mp_maxrounds "50" будет до 25 побед и 1раунд решающий...
по времени то :
mp_timelimit "" и укажи время.

Всё строится прекрасно.
Пробуй...

Желаю Удачи....
 

Xzey

Участник
Сообщения
6
Реакции
0
Re: FAQ по настройке CS:GO

помогите настроить surf. Прописывал
sv_airaccelerate 1000 и в Server.cfg, и в my_server_override_casual.cfg, всё бесполезно.
Но если зайти на сервер и в консоль прописать
sm_cvar sv_airaccelerate 1000 то всё норм.
 
Последнее редактирование:

Xzey

Участник
Сообщения
6
Реакции
0
Re: FAQ по настройке CS:GO

Сам отвечу на свой вопрос)
Прописать sm_cvar sv_airaccelerate 1000 в Server.cfg
 

Zhenjabss

vizuvi.ru
Сообщения
237
Реакции
76
Re: FAQ по настройке CS:GO

Сам отвечу на свой вопрос)
Прописать sm_cvar sv_airaccelerate 1000 в Server.cfg

Твой квар работать не будет...

Добавлено через 1 минуту
Вот токой вопрос:
В первом посту написано____ Где настроить резервные слоты

В gamemodes_server.txt в разделе maps у каждой карты должен стоять параметр extraspectators

Пример не могли бы привести, как это прописать ПРАВИЛЬНО...
Спасибо...
 
Последнее редактирование:

Herurg

Участник
Сообщения
10
Реакции
0
Re: FAQ по настройке CS:GO

Ребят помогите установить SM , сделал как было написано на форуме. Ошибка Failed to load plugin sm (Failed to get API).
 
Последнее редактирование:

Zhenjabss

vizuvi.ru
Сообщения
237
Реакции
76
Re: FAQ по настройке CS:GO

Парни, помогите настроить резервные слоты.
стоит SM+MM в конфиге SM настроил, не помогает....
Спасибо.....
 

Dimonolog2008

Участник
Сообщения
98
Реакции
14
Re: FAQ по настройке CS:GO

Очередное обновление до 1.21.0.0, что за нововведения я так и не нашел)
 

kv.acid

Участник
Сообщения
2,025
Реакции
755
Re: FAQ по настройке CS:GO

Очередное обновление до 1.21.0.0, что за нововведения я так и не нашел)
Мною самое ожидаемое:
- Whitelisted 'mp_logdetail' convar.
- Added convar 'sv_damage_print_enable', that determines whether damage given and received is visible in the console after a player is killed.
Ну а вот полнее о обновлении:
C-подобный:
Release Notes for 10/25/2012

[ SPECTATING ]
- Resurrected SourceTV as 'GOTV.'
- Added a map overview that displays players, events, grenade detonations, etc. Can be drawn on in a select-able colored pen when spectating or if the "sv_competitive_official_5v5" convar is set to 1 on the server or if the client convar "mapoverview_allow_client_draw" is set on the client (drawings are not currently networked to other players).
- Added free camera to spectator modes cycle.
clamped hud_scaling to 0.95.
- Added convar 'cl_spec_show_bindings' that toggles the visibility of the spectator key bindings.
- Added spectator ability to toggle competitive scoreboard player data using the 'drop' command.
- Extended team clan name support to the Team Select Screen. To use team clan name, all humans should match their Team name in Games->Settings, or the server admin can use the 'mp_teamname_1' and 'mp_teamname_2 convars.'
- After halftime, teams no longer switch sides visually on the spectator screen, they now stay where they are and the team colors switch instead.
- Created a server convar that lets you swap the default player side position manually (CTs on right and T's on left) called mp_spec_swapplayersides.
- Made the hotkey that's assigned to jump to a player not change after half-time.
- You can now display a country flag next to your custom team name on the spectator scoreboard by setting "mp_teamflag_1/2" to ISO Alpha-2 country code of the country you want to display.

[ CLASSIC COMPETITIVE ]
- Introduced "Skill Groups", the new Skill Group emblems are now visible in the main menu and at the end of a competitive match. A players' Skill Group will be displayed after they achieve at least 10 competitive match wins.
- Reworked conditions of valid match leaving: A vote to concede becomes available to the team that lost a player. Otherwise the match continues.
- Number of players searching for a competitive match will display number of players compatible with the game type selected by player, for example players searching for "Dust II" will see a number of players searching for "Dust II" + "Defuse Mission", players searching for "Defuse Mission" will see sum of all players searching for "Defuse Mission" or any specific defuse map, and so on.
- Estimated wait time for a competitive match now more accurately displays wait time based on the game type selected by player.

[ SERVER ADMINISTRATION ]
- Added Save/Restore of match state.
   - Added convar 'mp_backup_round_file [fileprefix]' -- If set then server will save all played rounds information to files with this prefix. Backup file contains players information like KDA, MVPs, cash, kevlar, helmet, defuse kit, weapons and grenades and match score for first and second halves. In a case of a tournament server crash backup file can be loaded using ' mp_backup_restore_load_file'. The default is 'backup'
   - Added convar 'mp_backup_round_file_last' -- Every time a backup file is written the value of this convar gets updated to hold the name of the backup file.
    -Added concommand 'mp_backup_restore_list_files [number]' -- Lists recent backup round files matching the prefix, most recent files first, accepts a numeric parameter to limit the number of files displayed (default 5).
   - Added concommand 'mp_backup_restore_load_file [filename]' -- Loads the specified backup file and applies players information like KDA, MVPs, cash, kevlar, helmet, defuse kit, weapons and grenades; sets the match score for first and second half and starts next round.
   - Added convar 'mp_backup_round_file_pattern,' that defines the pattern for naming backup files using tokens. Example: %prefix%_%date%_%time%_%team1%_%team2%_%map%_round%round%_score_%score1%_%score2%.txt. The default pattern results in 'backup_roundNN.txt'
- Whitelisted 'mp_logdetail' convar.
- Added convar 'sv_damage_print_enable', that determines whether damage given and received is visible in the console after a player is killed.
- Added 'cl_bobcycle' to 'sv_competitive_minspec'. It's now restricted to the defauklt 0.98 on servers that have 'sv_competitive_minspec' enabled.
- Made all server cash_ convars notify players when they are changed.
- Servers running with sv_pausable 1 will now correctly display 'server paused' UI element on clients when server is paused using 'pause' command.
- Added mp_spectators_max convar to control how many spectators are allowed in a match.
- Added convar mp_halftime_pausetimer that will indefinitely pause the halftime timer.
- Added convar mp_warmup_pausetimer that will pause the warmup period indefinitely. *Warmup periods shorter than 6 seconds cannot be paused.

[ PERFORMANCE ]
- Performance improvements for users running on AMD systems.
- Fixed a major performance problem for users running Bitdefender antivirus software.

[ BUG FIXES ]
- Fixed two crashes that could happen if you were on a team and went to spectator team.
- Fixed the timer display on the hud still showing even when the bomb was planted.
- Fixed avatar scaling issues on the spectator hud as well as the issues that would place the player slot avatars offset some distance from where they should be.
- Made some adjustments to the specttor UI and regular hud to account for hud_scaling set really high.
Fixed a really bad bug where going from the lobby to a game could prevent players from having input. This would result in not being able to select a team or move around.
- Changed flashbang visual effect in Spectator mode so that it is updated when the target changes.

Источник
 

microran

Участник
Сообщения
3
Реакции
0
Re: FAQ по настройке CS:GO

Народ, я вот запустил сервер на 27080 порту, и открыл этот порт, но с внешки зайти не могут, с локалки пускает, в строке запуска указал +ip 0.0.0.0, и также сервер не виден в списке серверов
 

Valery Valeryevich

Участник
Сообщения
1
Реакции
0
Re: FAQ по настройке CS:GO

ребят подскажите! как можно убрать чтобы в консоле после смертb не показывался damage который нанес противнику
и еще поставил 2 флешки,но покупается все равно 1
в server.vfg прописано
ammo_grenade_limit_default 1
ammo_grenade_limit_flashbang 2
ammo_grenade_limit_total 3
и в gamemodes_sserver стоит ammo_grenade_limit_flashbang" "2"
покупается все равно 1(
и как убрать молотов?
 
Последнее редактирование:

Rampage

Участник
Сообщения
61
Реакции
4
Re: FAQ по настройке CS:GO

экстраслоты несколько месяцев назад включались буквально 1 консольной командой, сейчас нужно через сорс мод прописывать несколько консольных команд, но они все равно будут работать через пень колоду.
GO TV занимает 1 слот - это печально :(
 

pihmih

Участник
Сообщения
512
Реакции
23
Re: FAQ по настройке CS:GO

здравствуйте. Как отключить эффект размытия в начале раунда? Бывает что он не прекращается целый раунд.
 

_Lexa_

Участник
Сообщения
846
Реакции
260
Re: FAQ по настройке CS:GO

в настройках клиента шейдеры поставь средние (на высоких глюк у всех знакомых)
 
Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
Сверху Снизу