AbNeR Round End Sounds

AbNeR Round End Sounds 4.0.1

September

Участник
Сообщения
5,238
Реакции
2,742
А можно узнать версию sm и на какой платформе стоит сам сервер?
plugin Version: 4.0.1
sm 6522

что ты имеешь ввиду под платформой не понял, если речь про ос, то linux, я сомневаюсь, что дистрибутив имеет значение.
 

EBPNK

SLOWPOKE-TV
Сообщения
165
Реакции
35
plugin Version: 4.0.1
sm 6522

что ты имеешь ввиду под платформой не понял, если речь про ос, то linux, я сомневаюсь, что дистрибутив имеет значение.
Спасибо но что-то не понятное творится с sm буду ждать обнову наверное, оставлю тут свои логи и ошибки может кто что найдет вних не правильное. =)
L 11/01/2021 - 11:18:29: [CSTRIKE] Sigscan for TerminateRound failed
L 11/01/2021 - 11:18:29: [CSTRIKE] TerminateRound detour could not be initialized - Disabled OnTerminateRound forward
SourceMod Version: 1.10.0.6523
SourcePawn Engine: 1.10.0.6523, jit-x86 (build 1.10.0.6523)
SourcePawn API: v1 = 5, v2 = 12
Compiled on: Oct 30 2021 22:04:32
Built from: Update 1.10 SP. · alliedmodders/sourcemod@d30d0f9
Build ID: 6523
"TerminateRound"
{
"library" "server"
"windows" "\x55\x8B\xEC\x83\xE4\xF8\x83\xEC\x6C\x53\x56\x8B\xF1\xF3\x0F\x11\x4C\x24\x24"
"linux" "\x55\x89\xE5\x57\x56\x53\x81\xEC\xBC\x00\x00\x00\x8B\x75\x08\x8B\x86\xBC\x0B\x00\x00"
//"linux64" "\x55\x48\x89\xE5\x41\x57\x41\x56\x49\x89\xFE\x41\x55\x41\x54\x53\x48\x81\xEC\x98\x00\x00\x00\x89\xB5\x68\xFF\xFF\xFF"
"mac64" "\x55\x48\x89\xE5\x41\x57\x41\x56\x41\x55\x41\x54\x53\x48\x81\xEC\x08\x01\x00\x00\x41\x89\xF6"
}
 

code013

Участник
Сообщения
164
Реакции
86
plugin Version: 4.0.1
sm 6522

что ты имеешь ввиду под платформой не понял, если речь про ос, то linux, я сомневаюсь, что дистрибутив имеет значение.
Наверное имеет значение, т.к у меня на винде не работает. Ошибки те же:

L 11/01/2021 - 11:18:29: [CSTRIKE] Sigscan for TerminateRound failed
L 11/01/2021 - 11:18:29: [CSTRIKE] TerminateRound detour could not be initialized - Disabled OnTerminateRound forward
 

September

Участник
Сообщения
5,238
Реакции
2,742
Наверное имеет значение, т.к у меня на винде не работает. Ошибки те же:

Не, я имел ввиду, конкретный дистрибутив linux, т.е: centos, debian, ubuntu и т.д

А ОС, да, может влиять, раз у вас у всех винда, значит там что-то не так.
 

xstage

🏹
Сообщения
726
Реакции
754
Не, я имел ввиду, конкретный дистрибутив linux, т.е: centos, debian, ubuntu и т.д

А ОС, да, может влиять, раз у вас у всех винда, значит там что-то не так.
У тебя может старая версия плагина стоит..
 

EBPNK

SLOWPOKE-TV
Сообщения
165
Реакции
35
core.cfg покажи свой
Я правда не понимаю зачем тебе мой core.cfg но вот.
C-подобный:
/**
 * This file is used to set various options that are important to SourceMod's core.
 * If this file is missing or an option in this file is missing, then the default values will be used.
 */
"Core"
{
    /**
     * This option determines if SourceMod logging is enabled.
     *
     * "on"        - Logging is enabled (default)
     * "off"    - Logging is disabled
     */
    "Logging"        "on"
  
    /**
     * This option determines how SourceMod logging should be handled.
     *
     * "daily"    - New log file is created for each day (default)
     * "map"    - New log file is created for each map change
     * "game"    - Use game's log files
     */
    "LogMode"        "daily"
  
    /**
     * Language that multilingual enabled plugins and extensions will use to print messages.
     * Only languages listed in languages.cfg are valid.
     *
     * The default value is "en"
     */
    "ServerLang"    "ru"
  
    /**
     * List of characters to use for public chat triggers.  Set an empty list to disable.
     */
    "PublicChatTrigger"        "!"
  
    /**
     * List of characters to use for silent chat triggers.  Set an empty list to disable.
     */
    "SilentChatTrigger"        "/"
  
    /**
     * If a say command is a silent chat trigger, and is used by an admin,
     * but it does not evaluate to an actual command, it will be displayed
     * publicly.  This setting allows you to suppress accidental typings.
     *
     * The default value is "no".  A value of "yes" will suppress.
     */
    "SilentFailSuppress"    "no"
  
    /**
     * Password setinfo key that clients must set.  You must change this in order for
     * passwords to work, for security reasons.
     */
    "PassInfoVar"            ""
  
    /**
     * Specifies the sound that gets played when an item is selected from a menu.
     */
    "MenuItemSound"            "buttons/button14.wav"

    /**
     * Specifies the sound that gets played when an "Exit" button is selected
     * from a menu.
     */
    "MenuExitSound"            "buttons/combine_button7.wav"
  
    /**
     * Specifies the sound that gets played when an "Exit Back" button is selected
     * from a menu.  This is the special "Back" button that is intended to roll back
     * to a previous menu.
     */
    "MenuExitBackSound"        "buttons/combine_button7.wav"

    /**
     * Enables or disables whether SourceMod reads a client's cl_language cvar to set
     * their language for server-side phrase translation.
     *
     * "on"        - Translate using the client's language (default)
     * "off"    - Translate using default server's language
     */
    "AllowClLanguageVar"        "On"

    /**
     * Enables or Disables SourceMod's automatic gamedata updating.
     *
     * The default value is "no". A value of "yes" will block the Auto Updater.
     */
    "DisableAutoUpdate"            "no"

    /**
     * If set to yes, a successful gamedata update will attempt to restart SourceMod.
     * SourceMod is unloaded and reloaded, and the map is changed to the current map.
     * Since gamedata updates occur when the server loads, impact should be minimal.
     * But to be safe, this option is disabled by default.
     */
    "ForceRestartAfterUpdate"    "no"

    /**
     * URL to use for retrieving update information.
     * SSL is not yet supported.
     */
    "AutoUpdateURL"                "http://update.sourcemod.net/update/"

    /**
     * Whether to show debug spew.
     * Currently this will log details about the gamedata updating process.
     */
    "DebugSpew"                    "no"
  
    /**
     * If set to yes, SourceMod will validate steamid auth strings with the Steam backend before giving out admin access.
     * This can prevent malicious users from impersonating admins with stolen Steam apptickets.
     * If Steam is down, admins will not be authenticated until Steam comes back up.
     * This option increases the security of your server, but is still experimental.
     */
    "SteamAuthstringValidation"    "yes"
  
    /**
     * Enables or disables whether SourceMod blocks known or potentially malicious plugins from loading.
     * It is STRONGLY advised that this is left enabled, there have been cases in the past with plugins that
     * allow anyone to delete files on the server, gain full rcon control, etc.
     *
     * "yes"    - Block malware or illegal plugins from loading (default)
     * "no"        - Warn about malware or illegal plugins loading
     */
    "BlockBadPlugins"    "no"

    /**
     * If a plugin takes too long to execute, hanging or freezing the game server in the process,
     * SourceMod will attempt to terminate that plugin after the specified timeout length has
     * passed. You can disable this feature by setting the value to "0".
     */
    "SlowScriptTimeout"    "8"
  
    /**
     * Per "http://blog.counter-strike.net/index.php/server_guidelines/", certain plugin
     * functionality will trigger all of the game server owner's Game Server Login Tokens
     * (GSLTs) to get banned when executed on a Counter-Strike: Global Offensive game server.
     *
     * Enabling this option will block plugins from using functionality that is known to cause this.
     * This option only has any effect on CS:GO. Note that this does NOT guarantee that you cannot
     * receive a ban.
     *
     * Disable this option at your own risk.
     */
    "FollowCSGOServerGuidelines"    "no"
}

Короче понял одно.
Я поставил последнюю версию sm и она поставилась корректно но с одной проблемой, эта проблема TerminateRound.
Я попробовал сделать одну штуку и она сработала но ненадолго и с небольшим баго но оно сработало.
C-подобный:
Сменил это
"TerminateRound"
            {
                "library"        "server"
                "windows"        "\x55\x8B\xEC\x83\xE4\xF8\x83\xEC\x6C\x53\x56\x8B\xF1\xF3\x0F\x11\x4C\x24\x24"
                "linux"            "\x55\x89\xE5\x57\x56\x53\x81\xEC\xBC\x00\x00\x00\x8B\x75\x08\x8B\x86\xBC\x0B\x00\x00"
                //"linux64"        "\x55\x48\x89\xE5\x41\x57\x41\x56\x49\x89\xFE\x41\x55\x41\x54\x53\x48\x81\xEC\x98\x00\x00\x00\x89\xB5\x68\xFF\xFF\xFF"
                "mac64"            "\x55\x48\x89\xE5\x41\x57\x41\x56\x41\x55\x41\x54\x53\x48\x81\xEC\x08\x01\x00\x00\x41\x89\xF6"
            }
На это

"TerminateRound"
            {
                "library"        "server"
                "windows"        "\x55\x8B\xEC\x83\xE4\xF8\x83\xEC\x2A\x53\x56\x57\x8B\xF9\xF3\x0F\x2A\x2A\x2A\x2A\x89\x2A\x2A\x2A\x83\xBF"
                "linux"            "\x55\x89\xE5\x57\x56\x53\x81\xEC\xBC\x00\x00\x00\x8B\x7D\x08\x8B\x87\xBC\x0B\x00\x00"
                //"linux64"        "\x55\x48\x89\xE5\x41\x57\x41\x56\x49\x89\xFE\x41\x55\x41\x54\x53\x48\x81\xEC\x98\x00\x00\x00\x89\xB5\x68\xFF\xFF\xFF"
                "mac64"            "\x55\x48\x89\xE5\x41\x57\x41\x56\x41\x55\x41\x54\x53\x48\x81\xEC\x08\x01\x00\x00\x41\x89\xF6"
            }
И часть плагина заработала и больше ошибок не было.
После перезагрузки sm сам обновил этот фаил и все опять началось.
 
Последнее редактирование:

September

Участник
Сообщения
5,238
Реакции
2,742
Я правда не понимаю зачем тебе мой core.cfg но вот.
C-подобный:
/**
 * This file is used to set various options that are important to SourceMod's core.
 * If this file is missing or an option in this file is missing, then the default values will be used.
 */
"Core"
{
    /**
     * This option determines if SourceMod logging is enabled.
     *
     * "on"        - Logging is enabled (default)
     * "off"    - Logging is disabled
     */
    "Logging"        "on"
 
    /**
     * This option determines how SourceMod logging should be handled.
     *
     * "daily"    - New log file is created for each day (default)
     * "map"    - New log file is created for each map change
     * "game"    - Use game's log files
     */
    "LogMode"        "daily"
 
    /**
     * Language that multilingual enabled plugins and extensions will use to print messages.
     * Only languages listed in languages.cfg are valid.
     *
     * The default value is "en"
     */
    "ServerLang"    "ru"
 
    /**
     * List of characters to use for public chat triggers.  Set an empty list to disable.
     */
    "PublicChatTrigger"        "!"
 
    /**
     * List of characters to use for silent chat triggers.  Set an empty list to disable.
     */
    "SilentChatTrigger"        "/"
 
    /**
     * If a say command is a silent chat trigger, and is used by an admin,
     * but it does not evaluate to an actual command, it will be displayed
     * publicly.  This setting allows you to suppress accidental typings.
     *
     * The default value is "no".  A value of "yes" will suppress.
     */
    "SilentFailSuppress"    "no"
 
    /**
     * Password setinfo key that clients must set.  You must change this in order for
     * passwords to work, for security reasons.
     */
    "PassInfoVar"            ""
 
    /**
     * Specifies the sound that gets played when an item is selected from a menu.
     */
    "MenuItemSound"            "buttons/button14.wav"

    /**
     * Specifies the sound that gets played when an "Exit" button is selected
     * from a menu.
     */
    "MenuExitSound"            "buttons/combine_button7.wav"
 
    /**
     * Specifies the sound that gets played when an "Exit Back" button is selected
     * from a menu.  This is the special "Back" button that is intended to roll back
     * to a previous menu.
     */
    "MenuExitBackSound"        "buttons/combine_button7.wav"

    /**
     * Enables or disables whether SourceMod reads a client's cl_language cvar to set
     * their language for server-side phrase translation.
     *
     * "on"        - Translate using the client's language (default)
     * "off"    - Translate using default server's language
     */
    "AllowClLanguageVar"        "On"

    /**
     * Enables or Disables SourceMod's automatic gamedata updating.
     *
     * The default value is "no". A value of "yes" will block the Auto Updater.
     */
    "DisableAutoUpdate"            "no"

    /**
     * If set to yes, a successful gamedata update will attempt to restart SourceMod.
     * SourceMod is unloaded and reloaded, and the map is changed to the current map.
     * Since gamedata updates occur when the server loads, impact should be minimal.
     * But to be safe, this option is disabled by default.
     */
    "ForceRestartAfterUpdate"    "no"

    /**
     * URL to use for retrieving update information.
     * SSL is not yet supported.
     */
    "AutoUpdateURL"                "http://update.sourcemod.net/update/"

    /**
     * Whether to show debug spew.
     * Currently this will log details about the gamedata updating process.
     */
    "DebugSpew"                    "no"
 
    /**
     * If set to yes, SourceMod will validate steamid auth strings with the Steam backend before giving out admin access.
     * This can prevent malicious users from impersonating admins with stolen Steam apptickets.
     * If Steam is down, admins will not be authenticated until Steam comes back up.
     * This option increases the security of your server, but is still experimental.
     */
    "SteamAuthstringValidation"    "yes"
 
    /**
     * Enables or disables whether SourceMod blocks known or potentially malicious plugins from loading.
     * It is STRONGLY advised that this is left enabled, there have been cases in the past with plugins that
     * allow anyone to delete files on the server, gain full rcon control, etc.
     *
     * "yes"    - Block malware or illegal plugins from loading (default)
     * "no"        - Warn about malware or illegal plugins loading
     */
    "BlockBadPlugins"    "no"

    /**
     * If a plugin takes too long to execute, hanging or freezing the game server in the process,
     * SourceMod will attempt to terminate that plugin after the specified timeout length has
     * passed. You can disable this feature by setting the value to "0".
     */
    "SlowScriptTimeout"    "8"
 
    /**
     * Per "http://blog.counter-strike.net/index.php/server_guidelines/", certain plugin
     * functionality will trigger all of the game server owner's Game Server Login Tokens
     * (GSLTs) to get banned when executed on a Counter-Strike: Global Offensive game server.
     *
     * Enabling this option will block plugins from using functionality that is known to cause this.
     * This option only has any effect on CS:GO. Note that this does NOT guarantee that you cannot
     * receive a ban.
     *
     * Disable this option at your own risk.
     */
    "FollowCSGOServerGuidelines"    "no"
}

Короче понял одно.
Я поставил последнюю версию sm и она поставилась корректно но с одной проблемой, эта проблема TerminateRound.
Я попробовал сделать одну штуку и она сработала но ненадолго и с небольшим баго но оно сработало.
C-подобный:
Сменил это
"TerminateRound"
            {
                "library"        "server"
                "windows"        "\x55\x8B\xEC\x83\xE4\xF8\x83\xEC\x6C\x53\x56\x8B\xF1\xF3\x0F\x11\x4C\x24\x24"
                "linux"            "\x55\x89\xE5\x57\x56\x53\x81\xEC\xBC\x00\x00\x00\x8B\x75\x08\x8B\x86\xBC\x0B\x00\x00"
                //"linux64"        "\x55\x48\x89\xE5\x41\x57\x41\x56\x49\x89\xFE\x41\x55\x41\x54\x53\x48\x81\xEC\x98\x00\x00\x00\x89\xB5\x68\xFF\xFF\xFF"
                "mac64"            "\x55\x48\x89\xE5\x41\x57\x41\x56\x41\x55\x41\x54\x53\x48\x81\xEC\x08\x01\x00\x00\x41\x89\xF6"
            }
На это

"TerminateRound"
            {
                "library"        "server"
                "windows"        "\x55\x8B\xEC\x83\xE4\xF8\x83\xEC\x2A\x53\x56\x57\x8B\xF9\xF3\x0F\x2A\x2A\x2A\x2A\x89\x2A\x2A\x2A\x83\xBF"
                "linux"            "\x55\x89\xE5\x57\x56\x53\x81\xEC\xBC\x00\x00\x00\x8B\x7D\x08\x8B\x87\xBC\x0B\x00\x00"
                //"linux64"        "\x55\x48\x89\xE5\x41\x57\x41\x56\x49\x89\xFE\x41\x55\x41\x54\x53\x48\x81\xEC\x98\x00\x00\x00\x89\xB5\x68\xFF\xFF\xFF"
                "mac64"            "\x55\x48\x89\xE5\x41\x57\x41\x56\x41\x55\x41\x54\x53\x48\x81\xEC\x08\x01\x00\x00\x41\x89\xF6"
            }
И часть плагина заработала и больше ошибок не было.
После перезагрузки sm сам обновил этот фаил и все опять началось.

DisableAutoUpdate установите на yes, и ещё раз обнови sourcemod (core.cfg только не обновляй)

Все должно заработать
 

EBPNK

SLOWPOKE-TV
Сообщения
165
Реакции
35
DisableAutoUpdate установите на yes, и ещё раз обнови sourcemod (core.cfg только не обновляй)

Все должно заработать
Да ошибка ушла но сделал немного подругому.
Обновил sm - перезагрузил сервер - сменил строки в game.csgo.txt - перезагрузил и ошибка пропала.
C-подобный:
"TerminateRound"
            {
                "library"        "server"
                "windows"        "\x55\x8B\xEC\x83\xE4\xF8\x83\xEC\x2A\x53\x56\x57\x8B\xF9\xF3\x0F\x2A\x2A\x2A\x2A\x89\x2A\x2A\x2A\x83\xBF"
                "linux"            "\x55\x89\xE5\x57\x56\x53\x81\xEC\xBC\x00\x00\x00\x8B\x7D\x08\x8B\x87\xBC\x0B\x00\x00"
                //"linux64"        "\x55\x48\x89\xE5\x41\x57\x41\x56\x49\x89\xFE\x41\x55\x41\x54\x53\x48\x81\xEC\x98\x00\x00\x00\x89\xB5\x68\xFF\xFF\xFF"
                "mac64"            "\x55\x48\x89\xE5\x41\x57\x41\x56\x41\x55\x41\x54\x53\x48\x81\xEC\x08\x01\x00\x00\x41\x89\xF6"
            }

Только после этого ошибка пропала.
 

code013

Участник
Сообщения
164
Реакции
86
Да ошибка ушла но сделал немного подругому.
Обновил sm - перезагрузил сервер - сменил строки в game.csgo.txt - перезагрузил и ошибка пропала.
C-подобный:
"TerminateRound"
            {
                "library"        "server"
                "windows"        "\x55\x8B\xEC\x83\xE4\xF8\x83\xEC\x2A\x53\x56\x57\x8B\xF9\xF3\x0F\x2A\x2A\x2A\x2A\x89\x2A\x2A\x2A\x83\xBF"
                "linux"            "\x55\x89\xE5\x57\x56\x53\x81\xEC\xBC\x00\x00\x00\x8B\x7D\x08\x8B\x87\xBC\x0B\x00\x00"
                //"linux64"        "\x55\x48\x89\xE5\x41\x57\x41\x56\x49\x89\xFE\x41\x55\x41\x54\x53\x48\x81\xEC\x98\x00\x00\x00\x89\xB5\x68\xFF\xFF\xFF"
                "mac64"            "\x55\x48\x89\xE5\x41\x57\x41\x56\x41\x55\x41\x54\x53\x48\x81\xEC\x08\x01\x00\x00\x41\x89\xF6"
            }

Только после этого ошибка пропала.
Плагин начал работать?
 

code013

Участник
Сообщения
164
Реакции
86
Насчет плагин не знаю я просто на работе еще, но по всем логам ошибка пропала и плагин вроде как без ошибок работает,но это только по логам.
Хорошо, как освободитесь скажете играет музыка или нет, пожалуйста.
 

Kruzya

Участник
Сообщения
12,970
Реакции
10,914
@ahtohx_, файлы не содержат верхний регистр в своем названии/пути?
 
Сверху Снизу